tisdag, april 10, 2007

You make choices and don't look back.

De flesta som känner mig upptäcker förr eller senare att jag är ganska egocentrerad. Det är inte speciellt medvetet, det bara är så. Som ett led i ett sånt här narcissistiskt drag sitter jag ju självklart ofta och läser min egen blogg.
Jag har upptäckt att mitt liv faktiskt är ganska grått. Eller så är det färgschemat på bloggen som förvirrar mig.
Hur som helst, det hade inte blivit en speciellt bra hollywoodfilm, det kan vi ju konstatera.
Ganska få karaktärer (Ruben & Andreas, Mats, Edvard kanske Staffan och en massa biroller).
Actiondriven story? Knappast.
Miljöerna: Saltsjöbaden och tunnelbanan i kombination med massa ölhak. Det låter mer spännande än vad det är.
Antagonister: Massor, alldeles för många.
Romantik: Jag är ungefär lika charmig som en betongvägg.


Ok, jag kanske överdriver lite, men ni fattar poängen.
Därför har jag satt in stödåtgärder för att få mer att skriva om här.
Jag ska gå tillbaka till jobbet och vi ska dessutom bygga om. Massor att berätta om där.
Jag ska börja gymma igen, bra kontaktyta på gymmet, säkert fullt med nya karaktärer.
Jag har också planerat in en massa extraordinära händelser! Ett urval följer:
1 Maj, Kryssning till Helsingfors med en nogrannt utvald skara karaktärer, G8 i Tyskland, Min Födelsedag osv.
Ruben & Edvard fyller 20 vilket leder till att jag utökat min ölbudget och att vi nu kan utforska helt nya ställen tillsammans!
Sommaren byggs som vanligt upp kring festivaler och badande, iår har jag dock utökat proportionerna på det hela. Popaganda stryks till förmån för Roskilde och en tysklandresa till puttgarden med tillhörande bordershop, direkt följt av den mycket uppskattade Arvikafestivalen, och vad som ser ut att bli en kort Malmövistelse och Malmöfestivalen.
Kontakter har dessutom tagits i Saltsjöbaden för säkra att sommaren kommer krylla av helt nya badplatser.
Kamera ska införskaffas för att säkra totalitär dokumentering av alla händelser, losers ser också ut att hittat en lösning.

Ni kan med andra ord sluta oroa er, sommaren 07 kommer bli en hit.
Följ årets händelser här!


Sommaren 06

Inga kommentarer: