söndag, april 22, 2007

Då blir det bara... Konstigt.

Ibland saknar jag faktiskt lumpen lite. Ibland. Lite.



Andra nyheter i korthet:
... Jag lyckades låsa mig ute ur Min Fars lägenhet idag.
... Ruben fyller år på Ncee imorgon, han ska få en sten.
... Jag ska på 10 dagar systembolagetutbildning nångång snart.
... Lugna _Favoriter_ är min nya radiokanal.
... På onsdag får jag lön.
... Fram tills onsdag har jag 20 kr.
... Jag är ledig tills på torsdag, hoppas jag.
... Sen ska jag jobba 4 x 13 timmars dagar nästan i sträck söndag kommer emellan.
... Roskilde är jättedyrt.
... Min explorerflaska läckte och nu är det vodkabrist i hemmet.
... Vanlig Vodka är den billigaste 40%aren på systembolaget.
... Min italienska öl har kommit.
... Det var tysk überfest på 44an på 18 åringens egen dag.
Klura på den sista.

2 kommentarer:

Oggy sa...

Stämmer det att man får mest alkohol för pengarna om man köper "Rosita"?

Mattias sa...

Njae, Kung får du mest alkohol för pengarna för. Fast definerat under spritdrycker så ligger nog rosita i topp, möjligtvis att marinella och svartvinbärsbrännvinet kan konkurera.