måndag, april 02, 2007

As Witchita Falls.. So falls Witchita Falls.

Ok, så det är nu mer eller mindre bestämt.
Jag åker till Malmö på onsdag kväll. Japp. Det stämmer, jag ska spendera 7 timmar i en liten bil med min favoritperson i hela världen, min Far.
Jodå, du läste rätt, min Far.
Som om det inte räcker ska jag dessutom göra om hela processen, fast åt andra hållet 6 dagar senare.

Jag misstänker också att jag egentligen blivit medtvingad på detta äventyr då det faktiskt inte föreligger några extraordinärt speciella skäl till varför jag skulle åka ner.
Visserligen är det alltid kul att komma till Malmö.

Jag kommer behöva bli kataklyptiskt berusad för att överleva det här, men varje gång jag säger det, och det är ganska ofta, så händer det aldrig. Det är alltid någon eller något som förstör för mig.
Men inte denna gången, icke!
Om jag så ska dricka helt ensam så ska jag bli såpass berusad att jag slutar ta ansvar för mina egna handlingar, det har ni mitt ord på! Det finns faktiskt ett sådant stadium i min berusningspyramid, det ligger efter jobbig och innan däckad. Jag brukar inte hamna där speciellt ofta, konstiga saker som jag dessutom inte minns mycket av händer där, vilket gör att jag undviker den, men jag känner på mig att den här situationen kommer att kräva den typen av berusningsnivå.

Till min hjälp har jag:

Mycket sprit, öl, blanddryck och annat skoj.

Kungen av 15centiliters drinkarna, Andreas!
(Förutsatt att han inte har ett av sina traditionsenliga dampanfall)

In other news: Jag pratade med min researrangör idag, jag kommer behöva samla ihop, runt 40000:- spänn, inom en typ, snar framtid. Men det är inte det svåra. Det svåra är att få de andra puckona som ska med att också göra det.
Jag ska på kryssning, i lyxhytt, till helsingfors, med Mats och Andreas i slutet på nästa månad. Det kommer bli väldigt intressant. Mer om det senare.

Inga kommentarer: