torsdag, april 12, 2007

Trying to find my way home.

Jag tror den börjar ta sig nu, den är buggig dvs. alla bilderna ligger hostade hos imageshack och gör att de kan vara jättelångsamma att ladda ibland, så ser ni bara en vit/grå/annan färg ruta istället för en bild ibland vet ni varför.
Det stör mig något enormt att den ändrar mitt stora L i Livsbetraktelser till ett litet, men jag har stirrat på koden i x antal timmar nu och jag kan inte fatta varför.
Fonten och färgen känns inte optimal än, jag får testa mig fram där.
Skölden blev mindre och konstigare än vad jag ville, men, man ger och tar.
Färgerna känns dock helt rätt, jag testade en variant med olika nyanser av orange också, men det funkade inte, skar sig på nått sätt.
Min drömsajt är det långt ifrån, men det duger som blogg.
Med tanke på bloggens namn och hemort borde jag kanske haft stockholm stadshus som tema istället, men 1. Det är fult, 2. Det känns fel, så det blev MFF.
MFF är trots allt ett säkert sommartecken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skrämmande... HEJA BoIS!

Rxn sa...

Mff blir alltid rätt, snyggt!