tisdag, mars 27, 2007

Your best kept secret.

Staffanstorp är en tätort och centralort i Staffanstorps kommun. Staffanstorp är den folkrikaste tätorten i Skåne, och den tredje folkrikaste i Götaland, som aldrig har haft stadsrättigheter.
Staffanstorp ligger söder om Lund, öster om Malmö, och väster om Dalby.
Det är svårt att hitta till Staffanstorp, för ingen vet var Dalby egentligen ligger.
Staffanstorp vill gärna framstå som en gemytlig, proggresiv, välmående småstad.
Staffanstorps mest kända person är Tiffany Persson.
Staffanstorps främsta exportvaror är Monster och Potatis.
Min syster bor i Staffanstorp med sina två barn och resten av deras egentligen ganska konstiga familjeförhållande.
Med anledning av detta har jag inlett en djupgranskning av Staffanstorp, min käre rådgivare Staffan, kommer också vara med på detta projekt då jag misstänker att han har någon form av djupgående släktband till orten. Resultaten av min granskning kommer att presenteras vid senare tillfälle.

Staffanstorp som de vill presentera det, modernt och välmående!


Folk som precis som jag insett sanningen och flyr Staffanstorp!


Staffan.


Inga kommentarer: