torsdag, mars 08, 2007

The hunt is on! Pt.3

Ja, dåså har mitt befäl äntligen hört av sig, drygt 2 dygn efter överenskommet och till min Mor.
Jag skall tydligen inställa mig på måndag morgon för någon form av möte med en militär läkare, eftersom min sjukskrivning tydligen inte gäller i det militära, och det var ungefär det jag fick veta.
Så vi får se hur det går.

I övrigt har jag sökt jobb på SJ som tågvärd mellan malmö och stockholm, mest för att se hur pass bra det går, jag vet inte ens om jag vill ha det.
Jag har köpt nya skor.
Jag bestämde mig för att inte åka till Köpenhamn, idag.
Jag har köpt mat.
Jag har damnsugit hela farsans lägenhet, mest för att jag var uttråkad.
Jag har gått upp klockan 10, vilket är jättesent för mig nuförtiden.
Jag har inte ätit middag än och har svårt att bestämma mig.

Jag ska arbeta på det sistnämnda nu, vi hörs.

Inga kommentarer: