onsdag, mars 21, 2007

This is the only version of my desertion.

Jag var på pliktverket och pratade med en psykolog idag.
Det var intressant.
Hon kommer rekkomendera till granskningsnämnden att jag ska avsluta min tjänstgöring och tills vidare är jag sjukskriven i hemmet, vi får se ifall de hör av sig imorgon eller något.
Men det var inte det som var intressant, det intressanta var att jag tydligen har någon inre frustration (Jag? Bitter? Neeehee) som jag borde söka hjälp (Samtalsterapi, Nacka Sjukhus) för.

I övrigt så har jag inte så mycket mer att säga.
Förutom att Svenska dagbladets kulturdel är överpretentiös och att SydSvenska dagbladets internetupplaga är alldeles fantastisk när man har tråkigt, även ifall alla cement och stålstrukturer i Malmö för tillfället verkar rasa ihop.

1 kommentar:

Rxn sa...

Awe pumpkin. Eller vänta, positivt att du kanske släppt, negativt att du måste till en shrink? hmmm..