tisdag, mars 06, 2007

The hunt is on! Pt.2

Ja, jag sa ju som sagt att jag skulle återkomma med dagens händelser, så detta är vad som hänt sen jag pratade med Lt.Karlsson imorse:
.
..
...
....
.....
......
Alltså, kort sagt, ingenting.
Ingen har hört av sig och jag vet typ inte vad som händer. Detta är lite irriterande då jag tänkte åka till Malmö imorgon och allt detta sätter den resan på spel, men jag tror jag åker ändå, vi får se.
Övrigt under dagen så har jag införskaffat 6 nya ölglas till en kostnad av 39:- på ikea, jag har även intagit deras utmärkta köttbullar, köpt svenska lantchips för 9:- och allmänt varit glad över ikeas exsistens.
Jag har också konstaterat att Lidl är en mycket underskattad affär, vi köpte coca-cola för 3:- där något som bör betraktas som ett extremt ovanligt fynd i sthlm.
ÖB däremot var dagens besvikelse, det var svårt att hitta dit, affären var mycket mindre än jag förväntade mig och deras militära överskott var högst beklagligt.
Nu vet ni det.
Jag återkommer.

3 kommentarer:

Oggy sa...

min strupe törstar efter öl denna helgen. Sällskap välkommet.

Mattias sa...

Det kan nog ordnas.

Rxn sa...

YEAY for IKEA! That shit does the works. Och YEAY for Mattias! Som äntligen pallrat sin röv ner till Malmö!