fredag, mars 16, 2007

So come on all you losers, you bastards and cheats.

Intressant artikel jag hittade i sydsvenskan idag.
Rubriken lyder:
"Kävlingeelever lagade mat åt Littorin "
Följt av lite värdelös text och avslutas med det alldeles underbara citatet:
" – Vi har aldrig lagat mat åt någon minister förr, idag blir det lite speciellt, säger Sara Johansson, en av eleverna."
Hoppas de förgiftade skiten.
Hela artikeln hittar ni här.



Imorgon är det St:Patricks Day, det är kul, för det ger alla en ursäkt att supa och slåss mitt i månaden, i sådär härlig irländsk anda och så är det parad med säckpipor och grejer.


Dessutom har blått ett nätverk upptaktsfest på after vilket kan bli jävligt fett, jag och andreas ska dit. Andreas i sthlm då, jag har tvingat med honom.
Ja, morgondagen kan nog faktiskt bli helt okej trots allt.

Ni får ursäkta den undermåliga postkvalitén här på sistone, men:
1. Jag är galet oinspirerad.
2. Den lilla inspiration jag har kvar går till att skriva texter om förtryckssamhället.

Inga kommentarer: