måndag, mars 12, 2007

I'm Shipping Up to Boston

För tillfället är jag väldigt förtjust i Dropkick Murphys.
Det är ett typ, jättebra band.
De av er som sett The Departed har hört dem.
De kan liknas vid Flogging Molly, fast mer punkiga och om jag har tur så kommer de till Arvika i år.
För er som undrar hur det kan se ut när man går på en Dropkick Murphys konsert följer nedan ett fotoreportage.







I övrigt kan nämnas att på lumpenfronten så träffade jag en läkare på regementet idag, han informerade mig om att jag skulle träffa en psykolog på pliktverket nästa onsdag som ska avgöra min tjänstbarhet, tills dess är jag sjukskriven i hemmet.

1 kommentar:

Rxn sa...

HAHA HERRE GUD vad jag är glad att du säkert förträngt den klassiskt goa, bästa saker jag sa i lördags. Andy med. Med tanke på att du skulle printa upp det på Losers och inte har det här gör mig glad. MOHAHA

hoppas du mår bra!