söndag, februari 25, 2007

We'll make believe that everything's all right.

Jag börjar få tillbaka hoppet lite tror jag, onsdag blir med största sannolikhet min sista dag i lumpen, det kan gå till på två sätt, antingen skriver PV-Konsulenten ut mig, i samråd med mina befäl som mest tycker jag är jobbig nuförtiden, eller, så drar jag helt sonika därifrån.
Ja, jag kommer bli åtalad, ja, jag kommer få böter alternativt fotboja, och ja, jag kommer hamna i brottsregistert i 5 år. Men jag bryr mig verkligen inte längre, allting är bättre än att vara kvar där. I väntan på det oundvikliga lägger jag upp lite bilder från veckan som gått.


Här står vi och poserar igen, denna gång har vi iaf stridsutrustning och pansarskott, lite bättre:

Ibland, när vi har ledigt (Väldigt sällan) så kan det se ut såhär:

Eller såhär:

Mitt skåp:

I fredags badade vi isvak, det såg ut såhär:

och såhär:

och till sist en bonusbild på mig själv, precis hemkommen från fältveckan och vårt gyttjebad, med Lasse (Mitt vapen) i högsta hugg, redo att följa med in i duschen. Se vilken strålande form jag är i, allt det där öldrickandet och godisätandet på permissionerna hjälper.Vi ses, förhoppningsvis på onsdag.

1 kommentar:

Rxn sa...

Du kommer komma därifrån mattias, har en sån feeling.. om inte så har jag en feeling att fotbojja passar din stil!