tisdag, februari 27, 2007

It ain't over 'til the fat lady sings

Jag åkte inte till lumpen idag.
Jag åkte till psykiatriska öppenvårdsavdelningen på Nacka sjukhus istället.
Där fick jag vänta, länge, typ, jättelänge, så länge så att batteriet på min ipod tog slut.
Sen fick jag prata med en kille som hette Fredrik. Han verkade jätteosäker på det mesta.
Till slut fick jag en grön lapp som det stod följande på:

"Nacka psykiatriska jour och bedömningsteam

11.00 2/3 dr. Salah Mirza

08-71864**"

Löjtnant Kihl ringde mig massa gånger men jag ville inte svara, då ringde han min Mor, hon ville svara. De pratade tydligen en stund.
Jag var ändå tvungen att ringa honom när jag kom hem tydligen.
Så imorgon ska jag tillbaka, 07.30 och prata med pv-konsulenten.

Jag minns att jag skrev något om hopp i min förra post?
Det finns inget hopp.

2 kommentarer:

Oggy sa...

Vadå. Det är väll positivt att du går till en psykiatiker? Så säger dom att du e skvatt galen eller självmordsbenägen så slipper du? Eller?

Rxn sa...

Hoppas de tar allt på allvar nu och att du snart åker hem, hem till Malmö då såklart. Tänk på all Extreme Housemakeover du missar...