onsdag, februari 07, 2007

Waste all your time with me.

Hemma, jag smög hem från lumpen, i smyg.
Schhh, säg inget....

Nej, vi har faktiskt kvällspermis och då får man åka hem, även ifall ingen gör det, utom jag, för jag är smart, eller något.
Jag tror min frisedel börjar närma sig, pv-konsulenten säger att jag mår dåligt och borde åka hem, min plutonchef säger att han ska prata med kompanichefen och jag misstänker att det är kompanichefen som bestämmer om mitt vara eller icke vara, även ifall jag hör olika saker hela tiden.
Jag hoppas det iaf, då kanske jag får frisedel denna veckan..
Nästa vecka är det nämligen fältvanevecka och det tror jag inte jag orkar med och det är lite jobbigt om jag måste förklara det för mina befäl, de brukar inte vara så värst förstående.
Så håll tummarna för mig nu, så kanske jag slipper den där helveteshålan denna veckan.

1 kommentar:

Oggy sa...

lite semester behöver du.