söndag, augusti 13, 2006

Why don't you try to look alive?

Jag känner mig oerhört bitter, så det finns en tendens till att denna post kan bli väldigt bitter. Jag ville bara varna alla om det.
Idag har jag jobbat 4 timmar på världens minsta yta i världens jobbigaste kostym, jag tror det var nångång där som min dag började gå fel.
Att Malmö spelade lika och att jag gjort av med 500:- på 2 dagar trots att jag _inte_ skulle spendera mer pengar kan hjälpa till.
Att min Far slänger ut mig i 4 dagar och totalt skiter i hur och var jag tänkt residera under tiden var nog det som fick kannan att rinna över.
Att jag ska vara ensam hemma i 2 dagar efter det är knappast något som hjälper för tillfället.
Otroligt segt.
Dessutom har jag inte lyckats kryssa av en enda av de uppgifter jag har på min lilla lista.
Otroligt irriterande.
Jesus, jag säger då det.
Jag är för gammal för sånt här.
Nästa gång stannar jag hemma.

Inga kommentarer: