söndag, augusti 06, 2006

Raindrops on roses and girls in white dresses.

Jag befinner mig i en galet kreativ fas i mitt liv för tillfället, för er som tvivlar se denna bloggens existens som det kataklyptiska beviset. Iaf, för att återgå till mitt resonemang, jag är väldigt kreativ för tillfället, det enda problemet med min aldrig sinande kreativitet är att den är väldigt praktiskt inriktad, desvärre fungerar världen på så sätt att jag aldrig kan få igenom mina praktiska idéer utan att jag måste skriva en massa saker, och jag hatar att skriva saker. Speciellt om jag blir tvingad till att göra det. I detta fallet tvingar jag förvisso mig själv till att skriva vilket gör det hela lite mer komplicerat.
Jag borde ha en sån där ghostwriter, eller personlig sekreterare som som antecknar allt jag säger, desvärre får jag allt svårare att uttrycka mig i tal nuförtiden, vilket således också tvingar mig att skriva ännu mer, en ond cirkel kan man säga.
Jag borde alltså helt enkelt ha en person som kan sätta sig in i mina tankebanor och anteckna allt relevant, sen kan jag ta på mig att redigera det. För att redigera är jag duktig på.
Nu ska jag skriva följande saker:
En insändare om hur dumma i huvudet centern är.
Ett flygblad på samma ämmne.
Jag återvänder med hur det gick och framförallt hur lång tid det tog.
/GodSent
Din daimglass i gräset.

Inga kommentarer: