torsdag, augusti 10, 2006

Fear is your only god.

När temat på bloggen börjar ta sin form kommer man till den svåra frågan, vilka ska få ta del av min blogg?
Ska det vara de priviligerade få eller den stora massan? Vilka som får ta del av den beror ju till stor del på vad jag hade tänkt skriva här och vilka det möjligtvis kan intressera.
Jag har inte lyckats komma till några slutsatser på ämnet, för tillfället är det bara ett fåtal malmöbor som känner till bloggens exsistens, vi får se hur det utvecklar sig.
Jag spenderade en stund på min fars arbetsplats idag, då jag ska jobba 4 timmar där på söndag, det är en mäklarbyrå, och jag kom fram till följande.
Mäklaren är: Ung kvinna i 25års åldern, högutbildad, ambitiös, och oftast galet snygg.
Såpass lång var den analysen...

Jag är trött, det kanske märks?
Vi ses imorgon.

Inga kommentarer: