lördag, augusti 05, 2006

Steady as she goes

Jadu, vad ska man säga, allmänt omtumlande dag.
Jag satt mig ner för att skriva det här inlägget för ett par timmar sen, då kände jag mig ytterst bitter på hela situationen och tyckte att hela dagen varit emot mig.
Sen skrev jag följande text: http://antifasthlm.org/Nyheter/centern.html och blev så fruktansvärt nöjd med rubriken så jag kan inte hjälpa att bara förglömma allt det onda som hänt mig idag och finner mig sitta och små-le till mig själv.
När det blir mörkt ute, och jag har skrivbordslampan igång då blir mitt fönster lite som en spegel, jag finner mig ofta sitta och betrakta mig själv, idag har jag kommit fram till att jag ser gammal ut, vilket bara späder på min 20årskris men knappast hjälper mig på systemet där de fortfarande leggar mig.
Btw. om ni inte kollat in den än, gör det: http://www.last.fm/user/Gutseint/ lite irriterande att den inte loggar iTunes också dock, nu när man skaffat iPod och allt.
/GodSent
Din hammare på spiken.

Inga kommentarer: