tisdag, augusti 08, 2006

Some will win, some will lose.

Saker att göra:
1. Skriva ett flygblad om hur dumma centern är mot ungdomar.
2. Skriva en insändare via det där communityt som jag aldrig använder på samma tema.
3. Redovisa denna månadens "sökta jobb" till min arbetsförmedlare
4. Laga pappas Outlook utan att förstöra fler saker på denna otroligt keffade dator.

Såhär ser mitt liv ut, jag har otroligt få skyldigheter, desvärre har jag vant mig vid att ha såpass få skyldigheter, oftast inga alls, vilket gör att när jag väl får ett par stycken så skiter jag i att göra dem och staplar upp det på en hög. Jag tror lätt att jag hade kunnat göra alla dessa grejer på ungefär en timme, men det blir bara inte så, punkt 1-2 kan jag förvisso hänvisa till min post om kreativitet.
Jag återkommer.

Inga kommentarer: