tisdag, april 08, 2008

Fyllan värmer bäst.

Jag har hittat ett nytt sätt att uttrycka min individualism genom saker som andra producerat:
http://www.goodreads.com/profile/Mattias
Den är ungefär som min redan exsisterande:
http://www.lastfm.se/user/gutseint
fast den följer med i dom böcker jag läser istället, vilket jag tyckte var coolt.
Jag kom bara på 18 böcker som jag läst, vilket är förvånansvärt lite med tanke på att jag ändå tycker jag läser mycket, förmodligen är det fler som jag inte kommer på, men jag betvivlar ju starkt att det är över 25, vilket ändå är relativt lite.

I övrigt arbetar jag på världens sjukaste bolag, på alla möjliga sätt.
Idag diskuterade vi t ex företagssponsrade hepatitsprutor på morgonmötet då vi faktiskt får en del småsår på händerna osv. Jag träffade även en faschinerande man, som berättade för mig om hur han arbetat på en äkta skånsk mölla nånstans i x antal år och sen när det blev uppköpt blev förflyttad till hamnen. Nu var han 75 och kunde inte gå upprätt.
Om man är född bland proletärer...

Inga kommentarer: