lördag, augusti 11, 2007

The things you say only hurt tonight.

God Kväll!
Välkommen till mitt liv.
Jag har spenderat de senaste 20 minuterna rannsakandes min faders förvånansvärt beaktningsvärda bokkollektion bakom mig i jakt på just den bok jag vill ha, i det här fallet en bok innehållandes avancerade ord, helst exakt de ord jag hade tänkt använda mig av i den här bloggen, utan att specificera för den (bokhyllan) vilka ord det egentligen handlar om. Uppgiften äro å de minsta svårlöst, för att inte säga hopplös, vilket förklarar min nu, inte allt för ambitiösa uppdatering.
Då jag befinner mig i en besvikelse av enorma proportioner över min misslyckade uppgift kommer jag mest ägna mig åt att lägga upp bilder, de säger så mycket mer än mina uteblivet avancerade ord.


Vi var på fotboll häromdagen, jonas och staffan var stenhårt fokuserade på matchen som vanligt.

Tifo

Min helt nya attackhund, Ivan.

Han ser oskyldig ut...

men han besegrar stora pojkar som jonas utan problem..

Samme jonas som tycker om att dryckesanpassa sin musik.

och ersätta hela texten i alla låtar med olika variationer och uttal på ordet bajs.


Så, det var det, nu ska jag ut och ta en lång promenad i denna fantastiskt vackra stad jag gladeligen betitlar som mitt hem..

2 kommentarer:

Oggy sa...

Welcome back to the dirty south

Oggy sa...

Jag bjuder dessutom på ett kort stycke ur "Keffat Liv"s dunderjit "På snedden i dirty south". Jag har valt ut ett stycke som jag tycker passar bra in på dej.

http://www.box.net/shared/pnfe46dk46