torsdag, augusti 30, 2007

I am not the person anyone would want to be.

Jag har äntligen skaffat en riktig kamera!
En lånekamera, från jobb dvs.
Jag har inte riktigt fattat hur den funkar än, men ni kan få se mina försök hitills.

Vi hade kräftskiva på jobb, på kockum fritid, vilket var najs då fyrverkeriet var utanför, följt av att alla försvann till plysch och drack champange.

Jag äter inte kräftor, men som tur var fanns det komplement, och jag tror att mitt bordssällskap som åt hela 21 kräftor nog täckte upp min andel också.

I en öppen bar kan man bli lite exalterad ibland..
Som någon fångade på bild.

Jag har försökt fota min hund, men han vill aldrig vara still så det funkar inte så bra, och blixtbilder blir konstiga, som ni ser.

Jag lyckades få ut en halvdan bild, men där hade han örat på sniskan, jag ska fortsätta försöka.

Inga kommentarer: