onsdag, augusti 22, 2007

Put your hands up for Detroit?

Jag jobbar otroligt mycket nuförtiden, otroligt.
Vilket lett till att det inte hänt så mycket, men en observation jag reflekterat över de senaste dagarna är hur min musiksmak förändrats sen jag kom hit.
Min ipod har, som de flesta känner till då jag är förtjust i att högljutt beklaga mig över det, gått sönder och är på service. Vilket i samband med att jag sitter en del i bil i mitt yrkesutövande och därav relaterade ärenden lett till att det huvudsakliga musikinflytandet i mitt liv för tillfället kommer från gymmet och bilradion vilket förskjutit min musiksmak åt ett ytterst underligt håll.
Jag förklarar.
Jag kom precis på mig själv exalterat börja ladda ner Absolut Kidz för att få tag på Dannys Tokyo och Olas Natalie. Något som var en smått chockerande upplevelse.
Tragiskt, men skoj. Jag hittade trots allt en för mig helt ny Günther-låt.
Även solen har sina fläckar.

Inga kommentarer: