torsdag, juni 07, 2007

Oh, Condoleezza do you get the fucking joke?

Jag har inte lagt upp några bilder på länge.
Så jag gör det nu.

På Mosebackes uteservering har de glömt ta ner julbelysningen, men det är ok, det är trevligt ändå.

Ibland har vi tråkigt, då tar vi bussen till Kungens Kurva och leker med go-cartvagnarna på IKEAs parkering.


Mats och jag har jobbat på republik, det såg ut ungefär såhär..



En jättedålig bild på festivalområdet.

Något band.

och såhär mycket folk var det på McDonalds slussen när jag åkte hem kl 3, det tog en halvtimme att komma fram.

Andreas var med Dag 2 på republik, han var tvungen att tejpa ihop sin reflexväst.
Jag hade ingen.

Im a synthpopper yes i am, yes i am, yes i am.

Igår var jag på nazistdemonstration och blev fotograferad.

Der Schwedisch elit in action.

Efter en stunds promenad tröttnade polisen på oss och bussade iväg en del, jag och Ruben kom preeeciiiis undan.

Det gjorde inte Diego.

De stängde av Sveavägen, så jag tog tillfället i akt liksom.

Båtpoliser, otroligt glassigt.

Inga kommentarer: