måndag, juni 04, 2007

Don't trust them

Ibland tycker jag det nästan är synd att jag inte finner män speciellt attraktiva.
Hade jag gjort det så hade jag blivit bög direkt. Utan tvekan.
Eller så är kön av mindre betydelse och jag bara föraktar hela den här processen.
Jag kanske bara har svårt att underordna mig den, jag vet inte.
Vad jag konstaterat är:
Ju mindre personer som är involverade i mitt liv desto enklare är det.
Visst, det kan verka tråkigt, men det är ok, jag finner mig själv vara fullt tillräckligt underhållande.

3 kommentarer:

Rxn sa...

Du behöver inte ljuga för alla Mattias, jag vet att jag är den mest viktiga personen i ditt liv, att jag är den som underhåller dig mer än dig själv förstår du ju!

nadifa sa...

va, jag trodde jag var den viktigaste personen i ditt liv...!

Mattias sa...

En gång i tiden kanske.