lördag, augusti 23, 2008

Le Tour 9

Dagen efter var vissa fortfarande upprörda över studsmatteincidenten och alltför extensiv foto-dokumentation.
Oförståeligt.

Jag, Pernilla, Rasmus, Camilla feat. Ponko Casa

Studsmattan!

Moster-Carola

Nicklas kände sig som en vinnare dagen efter.
Minst.

Kusinbrottning.

Kusinbrottning.

Rasmus

Robin
och finsk mjölk, som är starkt överlägsen svensk mjölk.
Valio = The shit.
Skånemejerier rules dock.

Dom vuxna, och min Mor.

Källaren.
Som är bäst.

Youtube finns i finland också.

Ponko

Ellen gillade att hoppa i saccosäcken.
Camilla bestämde sig för att hjälpa henne.

Ellen.

Camilla.

Vuxna människor som gör barnsliga saker.

Det gick inte så bra för Camilla.

Något bättre för Pernilla.

Airborne.

Kort sagt, jag hade det ganska glassigt.
Under hela min semester.
Synd bara att man inte har mer.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Du har så rätt Mattias, Skånemejeriet är bäst. Jag undrar varför mjölken smakar så mycket bättre i Skåne än den i Stockholm?!?!

Mattias sa...

Det finns en simpel förklaring cissi.
Skåne är bäst. :P