tisdag, mars 25, 2008

Default visit 1.0

Kvällen då the dc-people anlände spenderade vi i min lägenhet med livemusik och öl.
Närvarande var:

Staffan/Taffan/Taffboy/Taffybear

Mats/Terror

Jonas/Näsan/Näslund

Audell/Micke

Micke/Jesus

Andreas/Lange/Snickarn/Snickeding

samt Burk/Doktor Dunk/Anders

Av dem stod tre för livemusiken. Micke är en.

Doktor dunk är den andra.

och Audell är den tredje.

Samtliga drack öl.

men bara en vägrade förstå, "Sätt inte ölburken på mitt helt nya ganska dyra bord som nästan blev förstört under förra festen" systemet.

Jag nämner inga namn.

Vissa protesterade mot mitt system tyst.

och andra protesterade högljut.

Audell brydde sig inte alls, han gillar nämligen att ha sina öl nära kroppen.

Andreas, som vet hur impulsiv Mats kan bli på fyllan.

Hade med sig en björnhund för att hålla honom som en lugn boj i bukten.
Mats är rädd för hundar, speciellt björnhundar.

Jonas hade en sjuklig besatthet, han var nästan hypnotiserad av

Audells halsband.

och ungefär någonstans här började hela grejen balla ur.
Innan ni går vidare till nedanstående bilder vill jag betona att jag icke på något sätt stödjer eller medverkade i nedanstående personers beteende. Min enda inblandning är att de befinner sig i mitt hem och min enda ursäkt att att de hade druckit absurda mängder öl.
Jag uppmanar ingen till att efterlikna eller uppmuntra liknande beteende.

BratwürstSaunaFest

GAY!

Jag vill inte veta var hans händer är.

Jag vill inte veta varför han smeker sitt bröst.

Inga kommentarer: