onsdag, juli 18, 2007

Twist of what?

Jag påbörjade min semester här. I diket på accelerator.

Där bland andra det här bandet spelade, jag minns inte vad de heter (Misstänker The Metros eller The Hold Steady), men de var rugigt jävla duktiga. Från New York. Trevliga som fan.



Interpol spelade också, ute, på den lite större scenen. De var förvånansvärt coola, vilket var grymt bra då jag nu gjort att jag kan uppskatta deras musik utan att känna mig som en tönt.

Efter mitt acceleratoräventyr begav vi oss till tyskland. Andreas var som alltid chaufför.
Notera de farligt snygga körhandskarna jag anförskaffat åt honom en gång i tiden.

Den här najsiga bron körde vi över för att komma...


Hit. Till border shop...

Där vi köpte allt det här...

och sedan poserade runt bilen.

Dagen efter åkte vi till roskilde där jonas lanserade det egenutvecklade ölförvaringskonceptet "ölhög". Något som visade sig vara ganska misslyckat då den stod väldigt lättillgängligt och därmed försvann så fort jonas inte var i närheten/sov.

Temat i vårt camp efter allt jävla regn var helt klart uppgivenhet.

Såhär såg det ut när det fortfarande var såpass drägligt att det var roligt att fota.

Jag hann gå på några konserter, närmare bestämt 6 stycken, det här var en av dem.

En grymt snygg grafittimålning, jag tror det finns en mer högupplöst bild av den någonstans, den var helt grotekst snyggt gjord.

En annan konsert och orange scenen.

Det var mycket folk.

Tornen var häftiga, och notera, det var uppehåll för en gångs skull.

Vi bodde på P, långt ifrån området, (20-30min i lera) men där var det relativt fräscht.

Vägen hem till vårt camp, på den tiden då det fortfarande kunde kallas väg.

En av de första sjöarna på P, 1 dygn senare såg hela East ut såhär.
Notera det vita partytältet med pressenningarna, där bodde vi ungefär, den här sjön muterade sedan till en flod, som gick rakt igenom vårt camp.

På fredagen åkte vi tillbaka och slog sönder allt vi inte ville/kunde ha kvar i ett rus av bitterljuv hathämnd.

....

Från Roskilde åkte vi till arvika, där var det lite bättre väder, med betoning på lite, här en ganska dålig bild på vintergatan och scissor sisters från en ännu sämre vinkel.

Apollo och Svenska Akadamien.

och här avslutade jag min semester, under en pressenning på partybackstage till kungers ljuva toner.

Inga kommentarer: