torsdag, juli 26, 2007

Bara vi slipper vara här.

Jag har börjat gilla min blogg igen, den är som en dramadokumentär i mitt liv, i korsning med ett urspårat litterärt experiment. Det är kul.
Idag ska jag handla:
Klocka (Swatch, förmodligen.)
Bok (Om mode, eller våld. Helst båda, hittar jag ingen köper jag American Psycho på engelska)
Hörlurar (Mina ipodlurar gick mystiskt i sönder)
Kläder (Att ha på mig på det nya kontoret)
Utöver det ska jag boka tid för ansiktsbehandling hos Maria och försöka få tag på Annika och förhöra henne om proteinpulver, jag ska även försöka träna i en timme eller två innan jag åker hem, byter om till kostym och beger mig till en vän för pokerkväll.

Jag säger allt jag tycker, jag tycker allt jag tänker, jag tänker allt jag ser.
Den där apramsan, fast omvänd, thåström som vår gudomliga ledare.

Inga kommentarer: