torsdag, maj 03, 2007

Fantasy is what people want. Reality is what they need.

Jag har vart jäkligt oinspirerad till att skriva på sistone.
I guess it's what happens.
När man jobbar mycket.
Like me.
Äta, sova. osv. etc.
Though inevitably
så har faktiskt hänt en del saker.
Most notably
att jag fick en plötslig ingivelse
to write
varannan rad på engelska.

Trots att det var osammanhängande och ganska töntigt.
Osammanhängande, du ser, för i början är varje rad en mening och i slutet så sträcker de sig flera rader. Då blir det konstigt.
Helst skulle det var lika många ord och/eller stavelser i varje engelsk rad också.
Men det var ett bra försök.

Jag har bestämt kommit fram till att jag hatar en av mina arbetskamrater.
Helt klart. Jag vet att jag snuddat vid ämnet här förut.
Det är nu konstaterat.
Allt detta leder ju så klart in på vad jag gjorde på Valborg och 1Maj?
Varför?
Jo för att allt hänger ihop.
Eller så gör det inte det alls. Som det här inlägget.
Iaf.
Min frustration på jobbet leder naturligtvis till att gjorde lite kvalitativ omfördelning av mina fritidsaktiviteter och prioriterade skönt avreagerande aktiviteter framför degande hemma.
:

Näringslivets Hus. Valborg.

1 Maj

1 Maj

1 Maj

1 Maj

McDonalds. 1 Maj.

Civilpoliser. 1 Maj. So close, yet so far.

Civilpoliser. 1 Maj.

Riktiga poliser. Som viftar med pepparspray.

Utöver det så har jag hunnit med:

The Events på KGB.

Andreas 20års dag. (Gissa följande: Vem avslutade det förhållandet? Betrakta ansiktsuttrycken på bilden.)

Jag drack Coca-Cola, så alla vet det.

Hittat den största tv-apparat jag nånsinn sett på Media-Markt.

Upptäckt det här, ganska coola huset, mitt i stan.

Ja.
Precis.

2 kommentarer:

nadifa sa...

jag vet nagon som har lyssnat pa lauryn hills MTV unplugged..

nadifa sa...

du ar en lustig manniska.