lördag, januari 03, 2009

No turning back now.

Världens längsta textinlägg kan ju omöjligen följas av något annat än:
Världens längsta fotoinlägg.
Med i vissa fall högst haltande bildtexter.



Konstapel Landgren 548 Yttre Tjänst



Hovsekreterare-Heckler



Soppköks-Simon



Fördrink


Fördrink 2.0



Simon.
Förfärad över hur mycket mat det kommer "bli över".
Facit: Ingen.



Simons onda tvilling - Markus.



SD
Staffan doing what Staffan does.



Joel, en pålitlig länk till omvärlden.



Kameraduell i konfrontativ variant.






Kameraduell i opinionsbyggande variant.



Mattias, generellt skeptisk.



Pontus, rent allmänt.



"Är det en Tissot?"



Publikfavorit.
Tillbaka igen.



Pontus i ett förevigat depåstopp.



Det kunde blivit en bra barnsaga.
Istället blev det bara så fel.



Jonas "Jag matchar klockan med slipsen" Alm
Simon "Svart slips på vit skjorta är inte alls firmafest hos Fonus" Danielsson



Pontus "Jag glömde skorna på jobbet!" Karlsson.

Big-bada-boom

Stilige Staffan

Matikulöst oplanerade Mattias

Strike-a-Pose
-Simon


Strike-a-Pose
-Therese



Det var hon!
Jag svär!
-Robert


Vad sa du om min Mamma?
-Markus

Therese "Du ska få smaka på din egen kaka" Heckler



och Sandra, som generellt bara gillade läget.

Simon "Tänt var det här" Danielsson

Attribueras till ovanstående.

There's just so many colours!
-Pontus



Har någon läst instruktionen på den här?
-Simon



4 timmar förarbete, bara för en suddig bild.
Suck.



Big woop! Wanna fight about it?



Gin and Juice!
Rock and Roll!
eller vänta, hur var det.



WAAAAA!!!


Nöjd.



Nöjdare


Nöjdast.
och alla mina svenska lärare är stolta.



I fokus



Ur fokus



Jag gillar att du gillar det.
-Jonas



Partyhatten var med.



Systrarna Danielsson



Suit up dude!



Jag kan inte komma på någon bildtext.
Alls.
Men jag gillar bilden, det räcker.



Under irakvistelsen var vi tvugna att använda all vår list.
-Max



"Mmmm"
-Staffan



Pontus hade hemlängtan.
Till Malmö!



Jag minns inte vad hon sa men..
Läppglans och klarröda drinkar kanske?


Snickeding skadade sin fot.


Men det hindrar inte honom från att njuta av livets godheter.


Sällskapsberusad.
Max.


Jag hade också fotat det.


Det är ensamt på toppen.
-Joel



Snickeding skiter i allt!



Här, håll denna.
-Robert



Jag tror hon ler men vi får aldrig veta.
Inga paralleler till Da Vinci.



Hon ler.
Ingen debatt.

On top of the world and loving it.

Kvällens andra sjukhusskada.

och resultatet av den.

Jag vill egentligen inte veta vad som hände här.


och Simon, alltid pigg och fräsch som avslutning.

1 kommentar:

dukanvaraär sa...

Hur gick det med med snickedings fot egentligen?