tisdag, oktober 16, 2007

It's a long way to the top...



Vad jag vet om sådana här kvällar, är att det alltid börjar med tv:n.

och slutar vid datorn.

Vad jag lärt mig om Staffan är att han tycker att det är fantastiskt kul med små färgglada fåglar.

Vad jag lärde mig under min tid på bolaget är att det visst kan vara grabbigt att dricka billigt vin.

Vad jag vet är att vi alltid ska försöka ta gruppbilder, som aldrig riktigt fungerar.

Vad jag lärt mig är att Oskar alltid finns i närheten.

Vad jag vet om Andreas, är att så fort det finns kvinnor i rummet försvinner han alltid ur samtalet.

Vad jag vet om Staffan, är att han aldrig förstår hur det kunde bli så dyrt.

Det förstår jag....

och Jonas...

Vad jag fått lära mig är att min fototeknik försämras grovt ju senare det blir.

Vilket bevisas med att kameran, och fokusen, inte dök upp förrens här.

Vi visste alla att Jonas tyckte det var kul, men att hans tankar egentligen var någon annanstans.

1 kommentar:

Oggy sa...

Hell Yeah