söndag, oktober 07, 2007

And the world we know disappear.

Jag bytte utseende på bloggen.
Den föregående kändes alldeles för, positiv.
Jag antar att syftet är att bloggen ska återspegla mig.
Mig som karaktär, person, individ och alla andra synonymer du kan komma på.
Den gjorde inte det.
Den gör det inte nu heller, färgerna är mer rätt.
Egentligen borde jag sätta mig ner och knåpa ihop något eget.
Något som förmedlar något om mig.
Men jag vet inte vad jag vill säga, uttrycka, visa upp.
Det är lite så jag känner i allmänhet här.
Jag har fastnat.
Jag vet inte var jag ska dra gränsen.
Jag tror inte jag vet vilka som läser längre.
Det är ju det här med personlig intigritet igen.
Vad kan jag utelämna av mig själv, vilken bild av mig vill jag presentera för er.
Hur vill vi bli uppfattade, vad är mitt syfte med den här exponeringen.
I samband med bristande litterär inspiration blir det hela väldigt uttömande.
Det dränerar innehållet här.
Allt som kvarstår är bilder och ljummen öl-mingel.
Bilder på ljummen öl och mingel.

Inga kommentarer: