torsdag, maj 28, 2009

Det leder till ingenting

Jag är inte i min mest bloggiga period för tillfället, och mitt liv tyngs för stunden ner av ett relativt omotiverande arbete, födelsedagspåkallad identitetskris och mitt evigt fallerande kärleksliv.
Jag är inte olycklig, snarare tvärtom, jag känner mig faktiskt rätt nöjd trots allt, men ovan nämnda kan resultera i att jag har ett ökat behov av att hävda mig själv mer än vanligt i denna hörna av sajberrymden som redan får betitlas som mitt egocentriska utspelspalats.
Således blir annars så givande inlägg för tillfället nergraderade till simpelt skryt och jag som inte bara författare och upphovsman men även ansvarig utgivare känner mig inte bekväm i att låta allt för mycket av detta banala behov förpesta era bloggbesök. Därför blir det inte så många inlägg för tillfället, och därför slänger jag, i en ursäktande manöver in en simpel youtubevideo med ett viktigt budskap istället:

Inga kommentarer: