tisdag, april 07, 2009

I see the smoke from the hilltop

Jag är överarbetad, och jag antar att jag även måste vara understimulerad.
Taget ur sammanhang:
..undermålig kvalite ursäktas enbart av bristfällig teknisk kompetens.


Snackeverkstad, på förnämsta adress.


Vuxna män gör saker tillsammans.


Runda eller Röda? Oavsett.




We do it our way...

med högst varierande framgång..


Random nation


eller seven nation?


Vi invigde uteserveringar

Vi invigde entré


Sprang in i Oskar


Hängde på möllan


och såg till att leka fint folk också

Tom.! Jonas!

och mitt i allt körde nån i diket.

Vi invigde balkongen under, festliga former?

och sist men inte minst..

tog vi en tripp längs kusten till självändamål premiär.

Jag fick för mig att det skulle vara på plats med något lokalpatriotiskt och tog en bild på Skånes mur mot omvärlden. Jag upptäckte dock tämligen omgående att jag snarast får betitlas som kvarterschauvinist.

Känns det bättre nu? Njae.

Invasion Malmö
Något överförfriskade, alldeles för trångbodda.

Under stark ledning av?
Generic Dude #2


men ibland..
måste man helt enkelt bara stanna upp och lukta på blommorna.

Inga kommentarer: