måndag, december 10, 2007

It's so simple.

Så när jag ändå är igång kan jag ju passa på att fetingklaga på min arbetsvecka som skulle blivit så jävla skön. Halvdag på torsdag och ledig på fredag var ju tanken. Men det sket ju sig totalt.
Flygbiljett till Stockholm bokad från Kastrup 08.00, vilket innebär plats på flygplats 07.00 och uppgång nångång efter 5, så det sög ju. Dessutom måste jag jobba på vägen upp och på hotellet. Möte efter lunch och efter det är det galafest, vilket hade kunnat bli kul, om jag visste var det skulle vara, men det vet jag inte, så jag kan inte planera efter det, dessutom har ju våra både blinda och pantade flygbokare bokat flyg till mig 09.00 från arlanda, så frågan är ju om det lönar sig att gå och lägga sig överhuvudtaget. Så hemma kanske vid lunch, förhoppningsvis hunnit göra allt jag ska och kan passa på och sova på eftermiddagen, för på lördag är det uppgång 05 igen innan det bär av till tyskland.
Så, kontentan av det hela är:
1. Hur blev det såhär
2. Vem bokar biljetterna
3. Hämnd skall utkrävas

Inga kommentarer: