tisdag, december 04, 2007

I don't plan to apologize.

Jaha, kort uppdatering.

Jag hade 38 kronor för lite på kontot för att betala depositionen på min lägnhet. Men det löste sig.

Jag har bilder från förra helgen, som jag tvekar över att lägga upp, då kameran inte följer med ut längre så är de i stort sett identiska med förr-förra helgens bilder.

Jag har i sällskap med goda vänner börjat utforska Malmös nattliv med väldigt lyckat resultat, bortsett från ett smärre antal motgångar.

Min Chef är tillbaka från sin USA-resa, så är även mina mordplaner på henne.

Jag har fixat två veckors semester i jul.

och kanske i januari om jag ska ta körkort.

Det har börjat en ny tjej på jobbet, som, mot all förmodan, verkar ganska trevlig.

Jag ser inte ner fullt lika mycket på alla på jobbet längre heller, jag är trots allt inte speciellt mycket bättre själv, jag jobbar ju för fan där också.

Jag har allvarligt börjat fundera på att plugga upp gymnasiet.

Jag har även funderat på hur fan jag ska betala hyran ifall jag skulle börja plugga.

Min punkfas har kommit tillbaka.

Mitt hår har börjat ge med sig.

Jag missar med största sannolikhet Salem, se pengafrågan överst.

Jag har slutat spela onlinespel.

Jag har slutat äta lunch ute och börjat laga mat hemma, så gott det går.

Jag har börjat gymma mer regelbundet igen, även ifall mitt eviga tjat om simmandet inte gått över.

Jag har även konstaterat att jag borde träna på Hilton nästa år.

Jag har räknat ut att min lön i december borde bli hyffsad.

och att jag isf har typ, 1-2-3 eller 4 dagar på mig att handla julklappar.

Trots att jag uttryckligen sagt att jag inte vill ha några, inte tänker ge några, att jag avskyr julen och att jag vägrar fira den.

Jag antar att jag har mig själv att skylla när jag aldrig fixade den där jävla dubairesan.

Inga kommentarer: