måndag, december 17, 2007

I know I'm caught up in the middle

Jaha, som om jag inte var tillräckligt uttråkad på mitt liv, jobb och allt annat, så är det ju självklart några jävla idioter som ska börja tjaffsa om något så sjukt irrelevant så jag vet knappt vad fan jag ska ta mig till.
Den här jävla julen, den tar livet av mig. Jag ger mig, jag överlämnar mig till tingeltangel och sötdricka.
Så istället för att befinna mig i Dubai, njuta av mitt eget sällskap, öken och total avsaknad av julkänsla ska jag ut på någon form av jävla Sverigeturné i mellandagarna, något som får mig och fundera över vafan jag håller på med och om det inte är lika bra att jag tar livet av mig direkt, istället för att dra ut på det i ett par decennier till. Med lite >tur< (Ha!) så hinner jag hem till Malmö till tolvslaget, uppenbarligen är det ju inga biljetter bokade, men det är en annan story, se föregående post.

I sånna här stunder blundar jag, tänker på denna bild:


och försöker minnas en tid då jag var fri.

Inga kommentarer: