lördag, januari 06, 2007

I'm not saying that i'm not breaking some hopes tonight

Jag har haft full rulle som alltid i Malmö de senaste dagarna, men av någon osannolik anledning så befann jag mig ensam här i lägenheten för någon dag sen, jag hade inget att göra och det var inget på tv, så satt och pillade i photoshop, vilket jag är vidunderligt värdelös i, men ändå, detta var vad som skapades, till arkivet:



Ungdomshuset grejen gjorde jag för jag ville se ifall jag kunde göra en någorlunda duglig stillett, vilket jag tyckte den blev, den kunde ju helt klart blivit bättre, men men.
Iaf, poängen till att jag postar, som ni ser är Losers på väg tillbaka.
Varför?
Jo, 1. Det är efterfrågat, vilket det förvisso alltid är, men ja, det är en anledning.
2. Det ryktades om att jag skulle få en ny kamera i försenad julklapp, och ifall jag inte får det så finns det en överhängande risk att jag anförskaffar en.
När dyker då den här Losers V3 upp? Jadu, när jag skaffat en kamera, webbutrymme, och gjort den, säg en månad eller två. Nog mer två än en.
Vad hände med Losers V2? Jadu, den finns, nånstans, helt färdig, nästan. Men den blev aldrig av, jag minns inte riktigt varför, jag misstänker att Norman hade något med det att göra, eller tyskarna, svårt att välja.
Vad blir det för kamera om jag får välja själv?
Jo, den här:Varför? För att den är vattentålig och stötskyddad, känns som om jag behöver det med tanke på hur det gick för min förra.

1 kommentar:

Rxn sa...

Kunde du ha valt en fulare kamera? Matte, va fan. Och nu lumpen. It's just down hill for you all the time! ;)