måndag, januari 01, 2007

Always up and down never down and out.

Tillbaka i Malmö, drygt, ja, vad är det, 5 månader senare.
Snabb i vändningarna? Knappast.
Malmö är frihet, där världen startar och möjligheterna är oändliga med allt vad det innebär.
Malmö är så mycket mer, mitt liv i malmö går på högvarv med allt vad det innebär.
Det är härligt och hemskt, man accepterar det och anpassar sig.
Fler dagar, fler funderingar, för dagen är förpassad till det förflutna.
Slå det du.
Vad har hänt sen sist då? Jo, det ska jag säga er:
1. Skriva ett flygblad om hur dumma centern är mot ungdomar. (Orkade jag aldrig göra)
2. Skriva en insändare via det där communityt som jag aldrig använder på samma tema. (Gjorde jag aldrig heller)
3. Redovisa denna månadens "sökta jobb" till min arbetsförmedlare. (Klart, och det slipper jag numera göra)
4. Laga pappas Outlook utan att förstöra fler saker på denna otroligt keffade dator. (Tror jag att jag gjorde, jag minns inte, men datorn är fortfarande förfärlig i alla ordets bemärkelser)
5. Ladda upp mats grejer till hemsidan (Gjorde Benjamin i Sthlm)
6. Ladda på kontakttelefonen. (Gjorde jag med Andreas och Roxanne på Pressbyrån)

Det bästa med den här bloggen är rubrikerna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag träffade Arion för nån vecka sen. Man känner knappt igen honom. Han verkar härlig. Vi borde dricka öl nångång allihopa. E du i Malmö nu`?