fredag, oktober 16, 2009

Mobilt

Kände att det kunde vara på sin plats med lite bilder från diverse upptåg. Min otroligt dyra och finessiga mobil med typ en giljard pixlar tar dock fruktansvärt dåliga bilder, så, ha tålamod. Eller inte.

Stämningen var lite tryckt inledningsvis



Men Joel drog igång dansen och det lossnade snabbt.

Jonas blev tom. lite övertaggad..



Kärleksfulla blickar utbyts på Etagé.
Trångt på fotbollen.

Flaggor!

Nu minns jag inte vad bolaget som har kioskerna på Stadion heter.
men dom hade iaf lite problem med att redovisa kassorna.



Sommar @ Slagt
Utegolv tom.!

Var på besök i Helsingborg

Innergården @ Czechpoint



Nöjd blaffan!
Pegah var med på sin första fotbollsmatch ever!

och vi hittade Sommarens höjdpunkt!
Ett Skånesaltis!

Fast med bättre glass.



och lite annorlunda kustlinje.
Bebyggelsen var dock identisk!

Jonas & Snickeding i en upphettad diskussion.

... ?



Crown, tror jag? Galet! Eller?

Stadion!

Mitt sällskap

Mitt bevakningsområde! GAIS:are...



mer Stadion.
Edvard...

och Ruben var och hälsade på!
Galet @ Etagé

Goooodiiiss på Julias student!



Såhär ser Jonas alltid ut när han ska till Göteborg.

Coola gänget @ Liseberg

Världens bästa karusell.

Simon spelar tuff.



Trött Taffan på vägen hem..
Sista kvällen @ Slagt

Sorgsen Taffan

Nytt bevakningsområde på Stadion.



Kroater? Tror jag att det var.
och nån UEFA-pamp som jag började tjabba med.
Från mitt andra extrajobb.
Ord och inga visor.

DC-Gänget var och hälsade på.
Här Mats & Snickeding @ Båten

Aktivism & 90-tals hip-hop = Epic



Pysselverkstad


Disney-Tema...

och svärdsduell hemma hos Näsan.

Solnedgångskonsert i Hamnen



Solnedgång


Bobo och Bobo!



Random Rönnenfest

Random Rönnenfest



Bob Hund!
Jaaa, meeeer.



Johnossi...
och typ 10000000000000000 småkids.



60-Talstält med Elvislåtar = Epic



Thåström, som var bäst, som alltid.



Fotboll igen!



Camilla & Nicklas
på middag i Finland.



Familj!



Mobiltelefoner är inne i Finland
Rasmus är alternativ
Rebel Bitter!
Passar mig.



Äppeltavla
massor med äpplen, vilket naturligtvis väcker frågan var allihopa kommer ifrån



vilket i sin tur ledde till ett besök i:



Äppelfabriken!



Hammarby hemma.



Jonas var lättimponerad av deras Tifo..



Cissi var dock lite svårare att övertyga.

1 kommentar:

Snickeding! sa...

About freakin' time!