onsdag, februari 06, 2008

in Conceptual

Vi var på kickoff-konferans. På ett nazistslott. Eller kommunist, jag har inte tagit ställning till det än. Poängen iaf, var att det var ett fint konferansrum.



Takstukaturerna och resten av slottet var helt fantastiskt najs. Vilket fick mig att förlåta den något sent 70-tals betonade inredningen. Det slog ju helt klart iaf de moderna konferanslokaler jag besökt. Det känns förvisso fräschare, men det är ju helt öde. Här kunde man sitta och betrakta takstukaturer, tavlor och en grandios utsikt när man blev uttråkad.
Det var dock kallt.

2 kommentarer:

nadifa sa...

det ser ut som vårt klassrum på bladins..

Mattias sa...

Jag tycker dock bladins gått ner sig, de hade smällt upp massa baracker och grejer sist jag gick förbi. Om det är där jag tror det är, men det är det nog.