torsdag, januari 10, 2008

Default City

Jag vet inte vad, men jag måste gjort något förfärligt elakt mot någon på bokningsavdelningen någongång. Det är den enda logiska förklaring till varför de skulle behandla mig på detta enligt mig orättvisa sätt. Det är inte som om jag inte ogillar att lämna mitt hem och stad tillräckligt redan utan dessa människor har alltså dessutom gått ut på någon form av krusad för att göra det fullt så obekvämt som det bara är fysiskt möjligt. Senaste beviset, jag ska vara i Hufvudstaden 10.45 på måndag, när tror ni bokningsansvarig lägger mitt flyg, jo, Söndag! Söndag 18.00ish. Vilket innebär at de effektivt med ett enda knapptryck eliminerat en hel helgdag för mig. Vilket knappast kan betecknas som smidigt. Dessutom måste jag ha en extra hotellnatt i Default City, vilket gör mig till upprörd hest. Så om ni bokningsansvariga, mot all förmodan skulle läsa detta så ber jag å de djupaste om ursäkt för allt jag gjort för att förolämpa er och med det avslutar jag detta inlägg med en passande bild.




Inga kommentarer: