måndag, november 05, 2007

Gah!

Det här är Susanne. Hon är min Chef.


Det här är grabbarna.

Min allra största dröm, är att de möttes i en mörk gränd nånstans och att allting bara gick väldigt fel, eller rätt, beroende på hur man ser på det.

Nu kan ju det här tyckas vara både omoget och bara, ja, rent ut sagt elakt, men det är de facto, en korrekt återspegling av en bild, vision, dröm tom. som konstant återuppspelas i mitt huvud varenda jävla gång jag är tvungen att ha något med henne att göra, vilket är ofta.
Avlid människa, för helvete.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vill du att vi ska dö eller?

/Terror

Mattias sa...

Inte >ni< ditt ger, hon!

nadifa sa...

vad skulle "grabbarna" göra? krama henne till döds?

Mattias sa...

Dom är ganska söta eller hur? Jag vet inte, kontentan av det hela skulle vara att hon försvann ur mitt liv.