torsdag, april 12, 2012

It's alright.

Ett gammalt utkast som låg opublicerat och skräpade: 

I Tisdags var det Internationella Suit-Up dagen - försök 2 och som i ett led i min pågående kampanj att mer aktivt försöka stödja diverse uppkommande sociala rörelser hoppade jag helhjärtat på denna begynnande Facebookrevolution och bestämde mig för att försöka avklara så många av punkterna på achivementlistan, ihopsnickrad av någon random Lundastudent med för mycket tid, som möjligt..
Det hela ledde till att jag i tisdags, efter två fulla arbetsdagar, och dessutom ett kvällsmöte, i gott sällskap av några andra lika förvirrade vänner bland annat besökte en pub, spelade laserdome, och tittade på hela full metal jacket allt iförd kostym.

Det hela var fantastiskt kul, men ta in i beräkningen att jag följde upp det med en härlig arbetsdag igår, toppad med ett träningspass och bedyrandes min egen odödlighet utmanar jag ödet ytterligare en gång och går givetvis på ytterligare ett pass idag och summan av det hela blir att jag sitter här nu insjuknad i något som närmast får betraktas som svininfluensa.

Inga kommentarer: