måndag, juni 15, 2009

Before Ze Germans get here!

Här kommer en såndär otroligt lång bloggpost igen..



^ Enormt Vapiano!



Den var inte alls sådär stor som den ser ut här, eller som jag trodde att den skulle vara.
^ Brandenburg Tor

^ Amerikanare gillar inte cyklar.

^ Monumentet för Europas mördade judar.
Lätt bäst.




^ För någon med ett Antifascistisk engagemang och en dragning åt abstrakt konst var ovanstående fullkomligt fantastiskt bra.
Åk dit, gå dit.

^ Riksdagens takkupol
I like




^Resans enda självporträtt




^ Som Thåström sagt:
Die Mauer

^ Enormt hotellakvarium

^ Konstmarknad

^ Pergamonmuseum

^ Pergamontempel




^ Sjukligt detaljerade mosaiker.
Snubben ska lätt få göra mitt badrum.





^ Trä, galet.


^ Min favoritdel av museet.
Ska lätt göra en likadan för hemmabruk.




^Beach 09





^ Tacheles


^ Inte till salu



^ Örhängen av gamla ölkapsyler som jag misslyckades att ta en vettig bild på.
Staropramenörhängena var fruktansvärt nära att följa med mig hem.
Tyvärr hade väl Miss.Couture fått spel.

^ Corporate humour @ Puma


^ Olympiastadion

^ Equilibrium anyone?


^ Enoooormt radical mass inspirerat jippo.



^ Tropical Islands




Inga kommentarer: