tisdag, december 16, 2008

My Life Your Entertainmet

Om ni tycker att det uppdateras för dåligt här kan jag hänvisa till att jag helt enkelt haft för många projekt igång samtidigt. Som ett led i detta hade även en del av mitt vardagsrum som jag fram tills alldeles nyligen knappt använde lyckats bli en helt förfallen oas som jag fullständigt föraktade. Morgondagen spenderas i frihetens förlovade land så jag bestämde mig för att göra ett före/efter kollage.

Före:

Efter:

Vad som saknas? Enligt mig någon form av strukturerad möblering helst bestående av en fusion av skandinavisk minimalism, ikea och tysk elektronik. Enligt vissa andra en massa ostrukturerat lull-lull som man väljer att kalla "kvinnlig-touch" och absolut inte har någonting i min lägenhet att göra.
Ovan illustrerat får duga under tiden. Små steg.

Inga kommentarer: