måndag, juli 21, 2008

Rockfenomen

Så när det visar sig att Maja från The Sounds bor på värnhem är det ju svårt att dölja min exstas.
När det senare även visar sig att hon är gay och bor med sin flickvän på värnhem hörde nog alla sekunden mitt hjärta brast.
och lika snabbt som min kärlek för henne blommade upp dog den ut på ett ytterst miserabelt vis.
Jag tröstar mig med det faktum att jag åtminstone inte förlorade henne till en annan man, samtidigt som jag inte kan dölja min irritation över att jag inte pluggat på mer om henne..

Som ni förstår har det ju varit bråda dagar i att hitta en ny rocktjej att förälska mig i, det är många kriterier som ska uppfyllas och framförallt, ett otroligt tomrum efter Maja.
Hayley är svår att motstå, men hon har kanske inte riktigt samma attityd, är betydligt mer power-poppig och hon bor ju helt klart en bra bit ifrån Värnhem...

Jag antar att det duger som substitut under tiden..

1 kommentar:

Anonym sa...

Holy shit! Hon bor på Värnhem!

/Audell