söndag, september 02, 2007

Where do we go from here.

Det var längesen jag gjorde en sånhär fjortislista men jag hittade den på cillans blogg så tänkte att jag kanske lär mig något om mig själv beroende på hur jag svarar. So here goes:

Har du pojkvän/flickvän?
Människor i mitt liv utöver mig själv gör det bara jobbigt.
Är du kär? Förhoppningsvis inte.
Hur tidigt stiger du upp? Nästan i tid till jobb.
Vem/vilka vet mest om dig? Förhoppningsvis ingen.
Gillar du att slåss? Tidvis.
Vad ska du göra ikväll? Jobba. Alternativt promenera.
När var du senast riktigt full? Midsommar.
Är du seriös? Nästan aldrig.
Hur många biologiska syskon har du? 0, tror jag, jag vet inte vad som räknas.
Har du utländska föräldrar? En.
Var har du ont? Precis under vänster öga och i magen faktiskt.
Är du bra på att måla? Knappast.

Vem kramade du senast? Min chef på bolaget när jag slutade.
Vad längtar du till? Nästa löning. Alltid nästa löning.
Favoritalkohol? För många för att nämnas. Krusovicé brukar ligga i topp.
Vad heter dina husdjur? Filip.
Har du körkort? Snart, förhoppningsvis.
Favoritgodis? Jag äter inte så mycket godis.
Morgon- eller nattmänniska? Natt.
Sparare eller slösare? Slösare.
Har du några homosexuella vänner? Det tror jag inte.
Bio eller promenad? Promenad.

Är du kittlig? Så in i helvete.
Rädd för insekter? Nej, inte direkt.
Anser du att du är stark? Jämfört med dem på gymmet, nej.



Vad gör du om du får hicka? Väntar tills den går över.
Startsida? Wikipedia, random article.
Är du alltid välorganiserad? Definitivt inte.
Har du gott lokalsinne? Japp.

Älskar du måndagar? Knappast.
Läser du mycket? Inte så mycket som jag skulle velat.

Hur är vädret hos dig? Molnigt.
Skulle du vilja vara nån annan? I så fall vem? Ibland skulle jag vilja vara en superhjälte, men när vi disskuterde det var det med så många reservationer att det knappast var lönt.
Favoritplats i din stad? Bo01 eller gamla väster.
Favoritplats i ditt hemland? Österlen kan vara ganska trevligt på sommrarna.

Innan jag går hemifrån kollar jag att..? Jag hinner aldrig kolla något.
Jag äter för mycket..? Skräpmat, defintivt.
Jag brukar alltid..? Se ner på folk.
Jag har svårt att..? Acceptera människor omkring mig, speciellt nya,
Har du lätt att bli arg eller upprörd? Nej, inte speciellt ofta.
Dricker du mycket kaffe, kanske för mycket? Dricker bara kaffe i extrema situationer.
Har du mobiltelefon och isåfall, använder du den mycket? Jobbtelefon, inte speciellt mycket mer än till jobb. Jag har 2 till, men dem använder jag knappt alls.
Är det något speciellt du längtar efter just nu? Min lägenhet! Så in i helvete.
Är detta något en människa? Förhoppningsvis är jag ensam i den.
Önskar du att du var någon annanstans just nu? Jag tackar aldrig nej till mer sol.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag hoppas att du inte menar att du tycker jag är en fjortis ;) isf blir jag uppriktigt förolämpad